Učeň
Gumball chce panu Fitzgeraldovi dokázat, že je hoden jeho dcery Penny, a rozhodne se stát se na den jeho učněm. Potíž je v tom, že pan Fitzgerald má důležitý pohovor, a Gumballovy nadšené snahy pomáhat možná nadělají víc škody než užitku.