Historky
Gumballa a Darwina už nebaví věčně poslouchat Mollyiny dlouhé a únavné vtipy, a tak se rozhodnout naučit ji vyprávět je zábavnějším způsobem. Když se jim to nepovede, napadne je, že musejí Molly zprostředkovat příběh, který bude stát za vyprávění.