Kompilace
To nejlepší z Elmoru – výběr těch nejzábavnějších videí, která místní obyvatelé nahráli na internet. Najdeme mezi nimi Banána Joa s vlastní choreografií, Richardův kulinářský vynález a soutěž Gumballa a Darwina o nejujetější grimasu.