Ostatní
Když Anais Gumballovi s Darwinem prozradí, že chodí o rok výš než oni, spadnou jim z očí šupiny a otevře se před nimi celý nový svět studentů Elmorské osmiletky. Gumballem otřese poznání, že mnohé z těchto postav o něm nemají takřka ponětí.