Otrava
Gumball s Darwinem přistihnou svou sestřičku Anais, jak trénuje na nemilosrdný souboj, protože ji ve škole obtěžuje nepříjemný spolužák: Billy. Pokusí se ji naučit, jak problém vyřešit bez násilí, ale Billy má jiné plány.