Detektiv
Anais ve svém pokojíku najde nepořádek jako po vloupání a zjistí, že její plyšák Daisy zmizel. Dojde jí, že hlavními podezřelými jsou Gumball s Darwinem. Jediná možnost, jak odhalit, co se stalo s Daisy, je zahájit důkladně vyšetřování.