První úkol splněn
Jedna z mnoha Charlieho přítelkyň na jednu noc Wendy se spřátelí s Jakem. Charliemu se to nezamlouvá, protože si myslí, že Wendy využívá Jakea k tomu, aby se dostala blíž k němu a posunula jejich přátelství na vyšší úroveň. Pravda je však poněkud jiná.