Velcí létající bastardi
Alan se snaží urovnat vše s Judith, a tak ačkoliv bydlí u Charlieho, jezdí stále k ní a pomáhá jí s domácími pracemi. Charlie se tak musí postarat o Jakea, což mu činí značné problémy.