Žádný čichání ani balení
Alanova právnička Laura pozve na jednání i Charlieho, neboť Judith chce dostat Jakea do své péče. Domnívá se, že pro něj není vhodné vyrůstat v jedné domácnosti s Charliem. Laura se s Charliem sblíží, ale uzavřou dohodu, že se o tom nesmí dozvědět Alan.