Alan Harper, chiropraktik
Alan jde s Charliem do kina, kde potká Judith s novým přítelem. Všichni na Alana tlačí, že by se sebou měl něco udělat, změnit styl života i oblékání. Charlie se nabídne, že mu s touto změnou pomůže. Změnit Alanovy návyky a myšlení však není jednoduché.