Jako bizoni
Jake zopakuje před matkou to, co říkal Charlie o ženách. Judith dospěje k závěru, že Jakeův pobyt v Charlieho blízkosti je absolutně nevhodný. Sdělí Alanovi, že si Jakea může nadále brát na víkendy pouze pod podmínkou, že je nebudou trávit u Charlieho.