Šatnu si pamatuju, tebe ne
Jake slaví své jedenácté narozeniny a na oslavu se chystá mimo jiné i jeho teta Liz. Liz, Judithina sestra, nemá v rodině nejlepší pověst, protože se při svatební hostině Judith a Alana oddávala sexuálním radovánkám s Charliem.