Snědli jsme hamburgery, máme čepice
Alan chce rozčílit Judith, a tak jí řekne, že když oba umřou, získá Jakea do péče Charlie. Charlie má radost, ale jen dokud mu Alan nevysvětlí, že to nemyslel vážně a že někomu tak nezodpovědnému, jako je on, by dítě nikdy nesvěřil.