Evelyn pozve Alana a Charlieho na večeři se svým novým partnerem Tommym. Bohužel pro Charlieho se ukáže, že Tommyho dcera Olivia je žena, s níž si Charlie několikrát vyšel, ale pak ji bez jakéhokoliv vysvětlení opustil.