Nepůjdu před ty puberťáky střízlivý
Jakeova třída připravuje hudební show na téma průmyslová revoluce. Alan s Judith poprosí Charlieho o pomoc. Ten se nejprve zdráhá, ale později najde v přípravě hudebních čísel zalíbení.