Alan si nepadne do oka s Bertou, která kvůli němu odchází. Alan se tedy nabídne, že za ni převezme veškeré domácí práce, ale velmi brzy zjistí, že pracovat pro Charlieho není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.