To byly sliny, Alane
Frankie se s dcerou Joanie nastěhuje k Charliemu a Alanovi. Vysvětlí jim, že jsou na útěku, protože po manželově smrti se tchán a tchýně snaží získat Joanie do své péče. Charlie by se jich obou nejraději zbavil, ale Alan trvá na tom, že jim musí pomoci.