Stará kámoška v novým vohozu
Charliemu napíše jeho dávná láska Jill, že by se s ním ráda setkala. Charlie se těší, ale při setkání utrpí šok, když zjistí, že si Jill nechala změnit pohlaví a nyní je z ní pohledný chlapík jménem Bill.