Pokrevní linie
Lucas navštíví amišského školního učitele. Domnívá se že by mohl znát detaily o vraždě příslušnice kmene Kinaho Lany Clearyové a o zmizení Solomona Bowmana. Přesun zatčeného Chaytona je pro Emmetta se Siobhan těžší, než si mysleli.