Návrat domů
Job v New Yorku navštíví kněze s vazbami na Rabbita a bere na sebe odpovědnost za následné potíže. Vztah Carrie a Gordona stojí před zatěžkávací zkouškou, neboť vyšly najevo další utajované skutečnosti. Burton umlčí jednoho zrádce, ale další mu unikne.