Zabijáci
Jasona dožene jeho minulost a Lucas se rozhodne uzavřít dohodu, aby zachránil chlapcův život a možná i ten svůj. Carrie je pryč a Gordonovi a Devě se život vymyká z rukou. Proctor uštědří Rebecce tvrdou lekci v otázce loajality.