Kulky a slzy
Závěrečná epizoda druhé řady. Lucase a Carrie dohánějí bolestné vzpomínky. Připravují se na největší souboj svého života, v němž stanou proti pomstychtivému Rabbitovi a jeho nelítostným žoldákům. Oddaná Rebecca v Banshee čeká na Proctorovův návrat domů.