Chappie
Příběh policejního robota jménem Chappie, který získá schopnost samostatného myšlení a cítění.
Příběh policejního robota jménem Chappie, který získá schopnost samostatného myšlení a cítění. Zatímco se velká část lidí začíná bránit mechanickým policejním jednotkám, jiní se pokoušejí Chappieho chytit a využít pro své hanebné účely.