Elysium
V roce 2154 existují dva druhy lidí: velmi bohatí, kteří žijí na luxusní kosmické stanici s názvem Elysium a zbytek, živořící na přelidněné zničené Zemi. Jen jediný člověk (Matt Damon) může do rozděleného světa vrátit rovnoprávnost.