Spider-Man: Bez domova
Když je tajná identita Petera Parkera odhalena, obrátí se na Doktora Strange, aby dal světu zapomenout, že je Spider-Man.
Vůbec poprvé ve filmové historii je odhalena totožnost Spider-Mana a Peter Parker, hodný kluk ze sousedství, již nedokáže oddělit svůj běžný život od riskantních povinností superhrdiny. Požádá o pomoc Doctora Strange, jenže tím rozpoutá nebezpečný chaos.