Venom
Novinář Eddie Brock po skandálu pokusí o návrat a stane se hostitelem mimozemského symbionta, díky němuž získá temné alter ego.
Když se investigativní novinář Eddie Brock (Tom Hardy) po skandálu pokusí o návrat, stane se hostitelem mimozemského symbionta, díky němuž získá temné alter ego jménem Venom a úžasné nové superschopnosti.