Spider-Man: Daleko od domova
Peter Parker se rozhodne vydat s kamarády na prázdniny do Evropy. Jeho plán nechat na pár týdnů superhrdinství vezme brzy za své, neboť ho agent Nick Fury požádá, aby mu pomohl vypátrat, proč na starý kontinent útočí obří elementálové.