Miami Vice
Detektivové Ricardo Tubbs (Jamie Foxx) a Sonny Crocet (Collin Farrel) mají vyšetřovat brutální vraždy dvou federálních agentů a zapletou se do nemilosrdného světa drogového byznysu.