Srážka
Po zpackané loupeži musí mladík (Nicholas Hoult) zavolat svému bývalému šéfovi a pašerákovi drog (Ben Kingsley), aby ochránil svou přítelkyni (Felicity Jonesová) před mafiány, kteří je oba chtějí zabít a získat zpět svůj náklad.