Jak pohřbít chlapa
Rozzuřený Lucas hledá způsob, jak definitivně zničit Proctora. Poté, co zatočí se striptérkami a hosty v Savoyi, pokusí se Lucas se svými zástupci vymlátit ze skinheada z vrakoviště Sharpa informace o Proctorových kšeftech s extází.