Hromový muž
Deva s Gordonem Carrie zavrhli, takže si musí hledat nové bydlení. Alex, jehož vůdčí schopnosti zpochybňuje jeho soupeř George Hunter i kmenová rada, soustředí veškeré úsilí na získání peněz kasina, které byly ukradeny během loupežného přepadení.