Mission Impossible II
Tom Cruise jako Ethan Hunt spojuje síly s krásnou Nyah Hall, aby zastavili smrtící virus a zachránili svět před globální katastrofou.
Tom Cruise se vrací jako Ethan Hunt, nejlepší špion na světě. Ve snímku Hunt spojí síly s krásnou Nyah Hallovou (Thandie Newtonová) ve snaze zabránit zlotřilému agentovi v prodeji smrtícího syntetického viru s názvem Chiméra.