Mission: Impossible - Národ grázlů
Když je jeho organizace uzavřena, agent Ethan Hunt a tým závodí s časem, aby zastavili vznik nebezpečné sítě zlotřilých agentů.
V pátém dílu populární akční série nechá CIA zavřít tajnou vládní službu IMF a agent Ethan Hunt (Tom Cruise) a jeho tým závodí s časem, aby odvrátili rostoucí hrozbu, kterou pro celý svět představuje Syndikát - vražedná síť zběhlých agentů.