Na válečné stezce
Šokující vražda nedaleko amišské farmy zpřetrhala dobré vztahy mezi kmenem Kinaho a Amiši, kteří jsou nuceni spoléhat na Proctorovu ochranu před pomstychtivou lůzou. Když Lucas a jeho zástupci vyšetřují tento zločin na indiánské půdě, dojde k souboji.