Odplata
Nelegální domovní prohlídka pomůže Lucasovi zatknout Proctora. Sharp a jeho kamarádi se touží pomstít šerifovu zástupci a překročí hranice Emmettovy trpělivosti. Carrie sežene peníze na Maxovu léčbu a udělá krůček ke zlepšení vztahu s Gordonem a Devou.