Malé ryby
Začátek druhé řady. Po krvavé přestřelce s Rabbitem jsou Lucas, Carrie a policejní oddělení v Banshee vyslýcháni zvláštním agentem FBI Jimem Racinem. Ten vyměřuje trest, který odpovídá i neodpovídá závažnosti spáchaného činu.