Baby Driver
Mladý řidič, který zajišťuje zločincům únik z místa činu, je ve své práci tím nejlepším z oboru i díky hudbě, kterou si během ní pouští. Poté, co je mafiánem přinucen zúčastnit se další akce, ocitá se v ohrožení jeho život, láska i svoboda.