Το διαφορετικό είναι καλό
Ντρου και Άλιστερ αναζητούν μοναδικά αντικείμενα. Επισκέπτονται μια επιχείρηση που ειδικεύεται στα τεχνητά άνθη για τον κινηματογράφο και το θέατρο.