Οικογενειακή υπόθεση
Ο Ντρου αναζητά έναν συνδυασμό γνώσης και εμπειρίας όταν επισκέπτεται τέσσερις οικογενειακές επιχειρήσεις. Ανακαλύπτει μια σπάνια συλλογή αντικειμένων που σκοπεύει να μεταπουλήσει.