Κάθε μέρα μαθαίνεις και κάτι καινούριο
Ο Ντρου δεν ξέρει ποτέ τι θα ανακαλύψει, ποιον θα συναντήσει ή τι θα μάθει. Επισκέπτεται έναν καλλιτέχνη του περιθωρίου που πρόσφατα επιμελήθηκε μια συλλογή αντικειμένων τέχνης.