Πώς αρχίζεις μια συζήτηση
Η αναζήτηση αντικών με ενδιαφέρον παρελθόν οδηγεί τους Ντρου και Άλιστερ από το Σάσεξ στο Σρόπσιρ για έπιπλα εκστρατείας και αλλόκοτα συλλεκτικά είδη.