Αφιέρωμα στη Σκοτία
Ο Ντρου εξερευνά τη Σκοτία μαζί με την αντικέρ Βίκι Νοτ. Ανακαλύπτει μια καρέκλα τεχνοτροπίας Μάκιντος και σκοτεινά αντικείμενα της Αμερικής του 1960.