Η φύση είναι έμπνευση
Ντρου και Άλιστερ αναζητούν αντικείμενα με έμπνευση από τη φύση, όπως μπαστούνι με κεφάλι πουλιού στο Μπράιτον και μια τίγρη για το τζάκι στο Σρόπσιρ.