Εξερευνώντας νέες αγορές
Εξερευνώντας νέες αγορές στο Ην. Βασίλειο, Ντρου και Βίκι επισκέπτονται το εργοστάσιο ιστορικού κατασκευαστή υφασμάτων και ένα απέραντο παλαιοπωλείο.