Μετρ συλλεκτικών αντικειμένων
Από το Μάντσεστερ μέχρι το Χάμσιρ ο Ντρου συναντά έμπειρους αντικέρ, αγοράζει ένα κάθισμα εκστρατείας, μια βιβλιοθήκη της γεωργιανής περιόδου κι ένα ξυλόγλυπτο ελάφι του 19ου αι.