Οι τελευταίοι ξυλοκόποι
Στον κόσμο της υλοτομίας ξυλεία σημαίνει λεφτά. Ο Τζάριντ Ντάγκλας και το επιτελείο του κόβουν και μεταφέρουν τόνους πολύτιμης ξυλείας.