Τέλος σεζόν
Λίγο πριν κλείσει η σεζόν, όλοι βοηθούν για να διασώσουν πλωτό κατάλυμα που βουλιάζει και να εξασφαλίσουν την αμοιβή τους και από τα δύο καταλύματα.