Εγκλωβισμένος
Ο Τζέριντ πρέπει να μεταφέρει ξυλεία αξίας 1 εκατομμυρίου μέσα από επικίνδυνο ποτάμι. Κανείς δεν είναι τόσο τολμηρός για να ολοκληρώσει την αποστολή.