Τζέριντ εναντίον Γολιάθ
Ο Τζέριντ Ντάγκλας επιχειρεί να κόψει τα μεγαλύτερα και πιο πολύτιμα δέντρα. Η μεταφορά τους από το δάσος στην αγορά μπορεί να του στοιχίσει τη ζωή.