Αφιέρωμα στην Ιρλανδία
Μελετώντας την ανάπτυξη του εμπορίου αντικών στην Ιρλανδία ο Ντρου και ο νέος του συνεργάτης Άλιστερ ανακαλύπτουν θησαυρούς σε όλη τη χώρα.